חשיפה מירבית ואופטימלית ניהול קמפיין ממומן PPC
הקמת קמפיין ממומן PPC במקביל לביצוע פעולות קידום אורגני, עוזר לנו לגייס לקוחות פוטנציאליים מהר יותר. קמפיין PPC הינו תשלום לפי קליקים Pay Per Click ושיטת תמחור היא לפי הקלקה על הקמפיין שלו. בשלבי הקמת הקמפיין אנחנו מגדירים תקציב פרסום ונגזרת לתקציב יומי. רק כאשר מתבצעת לחיצה על המודעה – הלקוח יחוייב (/או הפחתה מתקציב הפרסום).
כחלק משיווק דיגיטלי לעסק, אנחנו נקים קמפיין ממומן ברשתות חברתיות ובגוגל. נשלב את הקמפיינים גם ב: YouTube, Google Play, Marketplace, באנרים באתרי חדשות ועוד.
שנתחיל בקידום ממומן?
פרסום ממומן בגוגל
מדי יום יש מעל ל- 3 מיליארד (אלף פעמים מיליון!) חיפושים שונים בגוגל. כיום, חיפוש בעלי מקצוע ועסקים מתבצע במנוע החיפוש של גוגל, כעסק - החשיפה הינה הכרחית לצד הקידום האורגני. על פי הסקרים על כל 1 שקל הוצאה ישנה הכנסה של 2 שקל.
פרסום ממומן בפייסבוק
כיום כמעט לכל אחד מאיתנו יש חשבון פייסבוק, גולשים רבים (לקוחות פטנציאליים) מבלים את זמנם מול מסכי הסמארטפון והמחשב. שילוב של הקמת קמפיין ממומן מגדיל את קהל הלקוחות שלנו ע"י הגדרת אזורי שירות ותרגות לפי תחומי עיניין.
פרסום ממומן באינסטגרם
ישנם לא מעט לקוחות שנוכל לגייס עבור עסקים בתחומים שונים באינסטגרם, יש צורך לבצע מחקר מקדים ובדיקה עבור שירותי העסק. במידת הצורך להפעיל קמפיין ממומן ממוקד לפי גיל, אזורי שירות ותחומי עיניין.
פרסום באוטבריין / טאבולה
פלטפורמות מומלצות לפרסום רחב במגוון פורטלים פופולאריים בארץ ובעולם. באמצעות פלטפורמות אלו ניתן לפרסם ולהפיץ כל מאמר ברשת.